Siirry sisältöön
Laatu

Vaikuttaja Ruotsista kertoo, miksi Fazerin maitosuklaa päihittää maussa kilpailijansa

Vaikuttaja Ruotsista kertoo, miksi Fazerin maitosuklaa päihittää maussa kilpailijansa

Tubettajat ja somevaikuttajat julkaisevat somessa ajatuksiaan ja kokemuksiaan kuluttajatuotteista viihdyttävässä muodossa. Pikku videoissa tubettajan persoona on arvokasta valuuttaa. Yritysten kannattaa maksaa saadakseen tuotteensa esiin heidän tileillään. Katso alta video ruokavloggari Matgeekin vierailusta Pakasen maitotilalla.

Johan Hedberg (kesk.) on tehnyt reilut neljä vuotta Matgeek-videoita päätyönään.

”Fazer käyttää maitosuklaassaan tuoretta maitoa, ja tämä nostetaan kunnolla valokeilaan Matgeekin videossa.”

”Ihmiset tykkää kuulla, kuka on ahne, kuka ärtyisä ja kuka on kaikkien lemmikki.”

”Fantastista”, hän huokaisee. ”Paljonko tässä on rasvaa?”

Hedberg haluaa välittää ruoasta oikeaa tietoa.

”Kun kaikki tarvittava on saatu kuvattua tilalla, ryhmä kiittää isäntäväkeä ja suuntaa Helsingin keskustaan Kluuvikadun Fazerille, yhä vienosti navetalta tuoksuen.”