Maito ja Me

Valiolaisen maitotilayrittäjän ammattilehti

Tavataan Valiolla icon

Tavataan Valiolla

Valiomaidon käyntikortti

Hyvinvointi – sekä yrittäjien että eläinten – on tänä päivänä vahvasti esillä, kun alkutuotannosta puhutaan.

Eläinten hyvinvointi kiinnostaa kuluttajia ja asiakkaita. Meidän tehtävämme on kertoa, kuinka Valiomaitoa tuotetaan ja miten eläinten sekä ihmisten hyvinvoinnista Valioryhmässä huolehditaan. Meistä jokainen on omalta osaltaan valiolaisen maidontuotannon käyntikortti.

Uudistuva valiomaidon laatu- ja tuotantotapaohjeisto tähtää parempaan hyvinvointiin ja tuottavuuteen. Sen avulla voimme todentaa asiakkaillemme monia Valioryhmässä mainiosti hoidettuja asioita, muun muassa erinomaista eläinterveystilannettamme, antibioottien maltillista käyttöä ja todella hyvää maidonlaatua. Ensi vuoden alusta voimaan astuvat vaatimukset helpottavat myös yrittäjien elämää pitkällä tähtäimellä.

Kuluttajat valitsivat Valion Suomen vastuullisimmaksi brändiksi neljättä kertaa peräkkäin Sustainable Brand Index™ -tutkimuksessa. Suurin kunnia kuuluu Valion omistajayrittäjille. Teidän tinkimätön työnne on yrityksen toiminnan perusta. Lisäksi Valion työntekijöiden sitoutuminen työhönsä on huippuluokkaa.

Tutkimustulos velvoittaa. Käyttäydytään ja toimitaan vastuullisesti – ja annetaan apuamme silloin, kun sitä tarvitaan, niin työ- kuin yksityiselämässä.

Huolehditaanhan toisistamme!